WELKOM!



woensdag 17 juni 2009

Voorleesboek




Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor Marianne Busser en Ron Schröder. Ik vind dat ze fantastisch mooie kinderboeken schrijven. Gisteren zat er terug een magazine van ECI in de bus met een verplichte bestelling deze keer en dus dacht ik 'tist moment'! Maar vooral 'tist moment' om eens vernieuwing te stoppen in de boeken die we iedere avond voorlezen voor Febe. Ze heeft de laatste tijd zo haar voorkeuren over welk boek we mogen voorlezen en het zijn steeds dezelfde. Dus heb ik me dit prachtig juweeltje aangeschaft. Een boek waar er 10 leuke verhaaltjes in staan en hele leuke tekeningen én vooral tzijn korte verhaaltjes.

Nu kunnen jullie je al een beetje een beeld scheppen over wat het de komende avonden zal gaan: Koning en Koningin Bobbel en hun 'rare'avonturen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...