WELKOM!



woensdag 16 september 2009

Nieuw...de tas








Dit is hem dan, de sjakosche waarvan ik in juli gezegd had dat ik hem ging vernieuwen! De stof heb ik gekocht via Noeks. Het patroon kwam ook van haar.

Het was een hele simpele tas om te maken, ik had wat schrik, maar het ging heel vlot.

Maar...er is een maar aan...de tas is te groot voor mij! Ik ben nogal aan de tamelijk kleine kant en de tas is te groot en te lang. Op zich kan de de tas natuurlijk altijd minder lang maken, maar dan kwam te tas te hoog en moest ik mijn arm via mijn oren in de tas plasseren om er iets uit te kunnen halen en dat is ook niet echt de bedoeling.

Dus...mensen die geintresseerd zijn in deze tas, geef me een seintje en dan is hij van jou!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi! En het is inderdaad een tof patroontje. Mor, ik heb er natuurlijk al eentje en ik ben nu bezig aan een wintertas voor mezelf. Dus laat ik deze leuke tas over aan een andere winnaar ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas! Waarom maak je er geen wedstrijd van?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...