WELKOM!



maandag 21 september 2009

Nog, nog, nog,....











We krijgen er dus duidelijk niet genoeg van!!! Tasje nummer zoveel is ook alweer een feit geworden deze namiddag. Niet om te houden, maar om te geven aan de klas van Juf Els (de juf van Febe vorig jaar)
Ik had er al één gemaakt voor de klas van Juf Isabel en omdat ze dit jaar samen werken, vond ik dat Jules uit de klas van Els ook nog een tasje mocht hebben. Bij deze...

De tas is gemaakt om een A4 in op te bergen, ideaal om het dagboek van Jules in mee te geven als hij mee mag met een peuter/kleuter op weekend.
*Noot: Leuk om te weten dat de tas van Jules ook degelijk gebruikt wordt!! Ik zag hem vrijdag mee gaan op weekend en vandaag terugkeren naar de klas...als dat dus geen nuttige attentie was!!

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan, alweer hè! Bij mijn zoontje gaat ook een Jules rond. Ik denk dat ik er ook maar iets voor maak als hij bij ons komt logeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...