WELKOM!



donderdag 10 september 2009

Stilzitten...

...is dus zeker niet aan mij besteed. Na de was en de plas (jaja ik ben er eindelijk aan toe geraakt) en deel 2 van de beneden gekuist te hebben, vond ik dat ik eens wat tijd voor mezelf mocht hebben, terwijl Aagje toch nog sliep...
... eloleo zocht nog 1 persoon om mee te doen met haar quilt tree en ze gaf er 2 leuke speldjes bij (de paarse op de foto) ik vond ze zoooooo leuk dat ik haar mailde met de vraag hoe je die maakt. Ze gaf me de link door van mairuru en daar vond ik de werkvolgorde om zo'n speldjes te maken...
...ik ben er dus aan begonnen en man, man, man...ik wist niet dat het zo moeilijk was! Maar veel dingen zien er gemakkelijker uit dan het uiteindelijk is. Na een uurtje had ik mijn eerste speldje klaar! Niet afgewerkt zoals ik het zelf wou, maar mijn naald was te dik en de andere vond ik niet (tijd om een fijne te kopen), ik denk wel dat ik nu de techniek door heb en na enkele speldjes zal het waarschijnlijk als een 'piece of cake' gaan...
...en van cake gesproken...ik vond ook nog de tijd om deze lekkere kanjer te bakken. Het was de bedoeling om een marmercake te maken, maar ik had het 'witte' deeg al in de vorm gedaan en bij het andere deel al cacao dat ik ze niet meer in lagen kon leggen (deel wit, deel bruin, deel wit, deel bruin, je weet wel hé ;-)
Uiteindelijk ziet ze er OVERHEERLIJK uit!!!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...