WELKOM!



vrijdag 16 oktober 2009

Doopsuikers






Ik had eerder al gezegd dat ik bezig ben met doopsuikers te maken en hier is het eindresultaat.
Het zijn doopsuikers om uit te delen in de klas. 9 jongens (de volledig blauwe zakjes) en 5 meisjes (de gebloemde zakjes) krijgen elk een zakje opgevuld met van 10 zure hosties of vliegende schotels.
Er hangt al een kaartje aan, zodat de mama alleen nog maar de naam en geboortedatum moet opschrijven en ze kunnen dan zo meegegeven worden, zonder al te veel werk er nog aan.
Ik vind het allesinds héél geslaagd!!!
En nu maar afwachten tot november, dan weten we eindelijk wat het zal zijn en hoe het zal heten...

5 opmerkingen:

  1. Ik ben trots dat dit supercreatief talent mijn zus!!! Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, zéér geslaagd! Wat een prutswerk moet dat ook niet geweest zijn, zo'n kleine zakjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh maar het viel best nog wel mee hoor, alleen was het iedere keer weer uitkijken dat ik niet iets teveel vaststikte, want de opening kon niet volledig rond de naaimachine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En tot dan mag je het "het" blijven noemen ;-)

    Héél schoon, de zakjes, ik heb spijt dat ik nog niet (echt) naaide toen ik zwanger was

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Echt wel leuk gedaan, hoe lang heb je hierover gedaan om al die zakjes te naaien.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...