WELKOM!



vrijdag 15 januari 2010

Z'n gewone gangetje...

Het leven gaat hier een beetje zijn gewone gangetje...maar bestaat vooral uit:

- opstaan, ontbijten en kleren aandoen
- Febe naar school brengen
- thuiskomen en huis wat opruimen, eten klaarmaken
- achter mijn naaimachine kruipen voor een uurtje
- Febe halen van school
- samen eten met de kindjes, afwassen en opruimen
- Febe terugbrengen naar school
- achter mijn naaimachine kruipen voor 2h30
- Febe halen van school
- eten klaarmaken voor 's avonds
- kindjes pyjama's aandoen en de dagelijkse routine om ze in bed te stoppen
- moe en uitgeteld in de zetel ploffen voor de tv om dan te bedenken dat ik misschien toch beter achter mijn naaimachine kruip om die clownspakjes klaar te krijgen...en het uiteindelijk dan toch niet doe want rond 21h lig ik al lekker diep onder de wol!!!!

Nog een weekje en dan zijn alle kostuums klaar voor het grootoudersfeest en dan...dan kan ik eindelijk beginnen aan een geboortekdo voor Tias , de geboortesuikers voor Lieve, een hele reeks slabbetjes maken en, en, en....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...