WELKOM!



dinsdag 2 maart 2010

Ik had het beloofd, maar...

...de ideetjes willen maar niet komen...de beloofde give away...ik heb er al nachten van gedroomd wat ik nu uiteindelijk zou kunnen maken waarbij iedereen zou zeggen: 'waw! dat wil ik ook' maar ik blijf steken op slabbetjes (misschien omdat ik hier heel veel badstof heb liggen die bestemd zijn voor slabbetjes maar ik er gewoonweg niet aan toe kom)...maar dan moet je al kindjes hebben en ik wil eigenlijk vooral iets maken die je zelf kan gebruiken...

Dus niet wanhopen, het zal misschien een give away worden bij de kaap van 11000 (oeps en net gezien dat die 11000 ook al gepasseerd zijn...ai ai...) bezoekers, maar komen zal hij er!!!!!

Alleen nog 'het' idee zien te vinden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...