WELKOM!



donderdag 2 december 2010

Doopsuikers voor 3 klassen

Nelle's geboorte was ook een aanleiding voor de kindjes om nog eens te kunnen trakteren in de klas. De doopsuikers voor de volwassenen en bezoekende kindjes hebben jullie al kunnen zien een paar posts vroeger.
Voor de kindjes in de klas had ik eerst in gedachten om ook zo'n zakjes te maken, maar de tijd en goesting ontbrak mij.Ik had 80 stuks voor de boeg...

Een alternatief moest gevonden worden. Ik zocht me suf. De vulling had ik al: kleine zakjes gesuikerde pic- nicjes.
Uiteindelijk besloot ik om kleine bloempotjes te kopen en ze door de meisjes te laten beschilderen.Het werd een leuk allegaartje van kleuren en patronen.
Na het drogen heb ik ze nog een laagje vernis gegeven, de zakjes erin, een folie er rond en de kaartjes met Nelle's stempel er aan vastgemaakt.

De kindjes waren dolenthousiast! Dinsdag zijn manlief, Nelle en ik op bezoek geweest naar de klas van Febe en die van Aagje. De kindjes bewonderden Nelle met grote ogen en grijpgrage handjes ontvangden de cadeautjes van Febe en Aagje toen ze die mochten uitdelen.

Ik vind het een geslaagde traktatie: ik heb quality time gehad met de meisjes en de kindjes maakten de traktatie zelf...alleen maar blije gezichten....

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...