WELKOM!



dinsdag 31 januari 2012

Na 18 dagen...

...kan ik jullie eindelijk het resultaat laten zien van al die uren die ik de afgelopen dagen achter mijn naaimachine heb doorgebracht...


12 blauwe glitter giletjes voor de jongens van het eerste kleuter

6 zilveren korte broekjes voor de meisjes, 8 gouden lange broeken voor de jongens van het tweede kleuter

9 zwierrokjes en 9 giletjes

de combinatie van de rokjes en giletjes voor de meisjes van het eerste kleuter


9 dassen en 9 broeken

de combinatie van de broeken en de dassen voor de jongens van het eerste kleuter

17 opmerkingen:

  1. ammaaai!
    super hé!
    Proficiat hoor, ik weet hoeveel werk dit vraagt en ken dat dat zijn van die leukes toffen om te stikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, dat ziet er prachtig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat zal dit een werk geweest zijn! Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke chapeau! De juf mag blij zijn met zo'n geëngageerde mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jawadde!!! Knap gedaan zeg. Die juffrouws mogen van geluk spreken met zo iemand als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En de kindjes gaan dan al sinds 2 jaar niet meer naar die school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, chapeau hoor! Ik heb ook al eens aan een groot project meegeholpen, maar aan dat van jou zou ik me niet direct wagen hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fenomenaal! Dan kan je toch niet anders dan Febes communietenue zelf maken zeg, hoe grandioos zou dat niet zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik al volop mee bezig...we zitten nu in de brainstormfase en dan neem ik Febe eens mee om stof te kiezen...best spannend eigenlijk!

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai zeg! Respect voor al dat werk! Het ziet er letterlijk en figuurlijk schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...